vineri, 29 ianuarie 2010

koh tao

sau insula tzestoasei. e frumusica, plina de oameni frumosi, musculosi si bronzati si shopuri de diving. locul doi in lome la emis certificate de scufundator. si sper ca si eu voi deveni absolventa dupa ce pleaca naibii matache din viatza mea. o sa ma duc azi sa o explorez mai in amanunt. la sosire m-am cunoscut cu 2 cehoaice pufoase si speriate la care le-am zis sa-si lase rucsacele intr-un loc si sa mearga fara ele in cautare de cazare. n-au vrut, ca au citit ele in lonely planet ca sunt cazari ieftine pe nu stiu ce plaja. eu m-am lasat boarfele intr-un loc si am plecat impreuna sa cautam cazari. am ajuns si in partea despre care scrie in lonely planet. totul era scump, evident. le-a apucat disperarea si erau transpirate si obosite sub rucsacele care nici macar nu erau atat de grele si eu nu am mai stat dupa ele ca ma plictiseau. ma gandisem sa le ajut ca erau cam pierdute in spatiu si speriate de bombe. oricum, cand le-am sugerat ca cred ca e mai bine in partea opusa a plajei, m-au privit neincrezator, si mi-au zis ca ele mai vor sa se gandeasca si ca sa nu stau dupa ele. cred ca aveau impresia ca vreau ceva de la ele, nu stiu.

mi-am gasit cazare in partea opusa, exact cum am zis de la inceput. mai tarziu, cand eram la net, au aparut si ele si mi-au zis ca s-au intors pana la urma acolo unde am zis eu si si-au gasit o camera frumoasa. s-au cam inverzit cand le-am zis ca si camera mea e frumoasa si mai ieftina decat a lor, si am apa calda iar ele nu.

anyways, dupa o cina cu spicy papaya salad de ai impresia ca faci buze de angelina jolie si ies toti dracii din tine m-am carat sa dorm, desi mai devreme cunoscusem o englezoiaca si un spaniol care mi-au zis sa ma vad cu ei diseara la o terasa. (englezoaica zici ca era sora lui naomi, aceleasi calitati. care dracu ati zis ma ca englezoaicele sunt nasoale, ca nu e deoc adevarat). acasa am constatat intr-adevar o crestere in volum a buzelor dar din pacate de genul herpes. asa ca m-am intors la farmacie sa-mi iau un unguent si de asemenea niste pastile recomandate de farmacista cu albstru de metil. ceea ce credeam eu ca e durere de ovare, s-a dovedit a fi o combinatie intre o vizita neasteptata de la matache si o cistita neplacuta de la dusuri reci si stat cu curul pe nisipul ud.

si am uitat sa mentionez ca in ultimele zile ca sa-mi descarc nervi pe francez am alergat cate 6 km cu pauze si am inotat cate o juma de ore in fiecare dimineatza, desi nu ma simtzeam prea bine. asa ca situatia s-a agravat, ca apa a fost cam rece in ultima perioada.

oricum, la intoarcerea in camera am facut niste vocalize de oh-uri de englezoaica, dar la mine suna gatuit si deloc senzual. o sa mai exersez, poate reusesc sa ma transform cumva in marilyn monroe. deja incep sa dau semne ca ma transform in printzesa cu sange albastru, adica fac pipi ca cerneala, de la albastrul de metil ingerat. ( bine cam-a avertizat farmacista)

Un comentariu:

ionics spunea...

sper ca ti-a trecut in sfarsit boemia cu apa rece, pentru totdeauna. nu esti prea sanatoasa la cap nici tu.
hai, baga pipi albastru, cum bagam eu la gradinita cand faceam rosu in gat.