joi, 28 ianuarie 2010

despre ploaia tropicala

ieri am fost la trei masaje din care unul m-a ucis, iar apoi am hotarat sa merg la o petrece cu pustii suedezi. din pacate era techno monoton, galagios si interminabil, dar apoi a inceput sa ploua si dupa 10 minute de stat sub o streasina am hotarat sa fug acasa. ploaia tropicala e absolut fenomenala, in exact 10 secunde te faci ciuciulete, e atat de multa apa care cade cu asa o viteza incat te face fleasca instantaneu. evident cand am ajuns acasa a trebuit sa-mi dau jos hainele si sa mi le storc pe prispa. cred ca as fi putut sa fac dus linistita si sa ma spal pe cap cu ploaia, oricum e mai calda decat dusul. daca nu eram bolnava, as fi stat in ploaie un timp, e foarte misto

maine o tai spre koh tao, sper sa-mi placa. daca nu, oricum pot sa revin in ko phangan, ca tare mi-a placut locul in care am stat si oamenii pe care i-am cunoscut. cu o singura exceptie

oh well, ma asteapta alte experiente altundeva:)

3 comentarii:

tequila_cu_varza spunea...

Uneori viata in Thailanda este palpitanta...Oricum, este "altceva" ;)

Unknown spunea...

mda, cam asa e:)
te cunosc?

Lenciu spunea...

n-o cunosti ?