joi, 21 ianuarie 2010

intre timp

da, intre timp eu am facut o calatorie spre casa de nu mai putin de 30 de ore, in care nu prea am apucat sa pun geana pe geana, cu trenul in care ma trezea stewardesa sa-mi dea de mancare sau cu avionul care era ca rata de buzau, intarziase 3 ore si ne zdruncina in ultimul hal, asezata pe ultimul rand ca recidivistii, langa o tanara grasuna care sforaia fara grija si bea coca cola pe stomacul gol. am vazut de 2 ori un film cu michael jackson si o data cartea junglei. cel mai rau zbor de pana acum. Unicul avantaj - am citit o carte intreaga, Kurt Vonnegut Deadeye Dick. radeam singura. e perfecta

iar acasa, probabil, in timp ce juju era (presupun) apostrofata pentru expunere indecenta (hahahaha), am primit in sfarsit si primele comentarii - domne, ai mancat numai creveti. ei bine, da frate, putin mi-a pasat de serpi fripti sau cafea digerata de pisica sau alte delicatese locale, as manca incontinuu numai si numai creveti, in toate formele si culorile, cu conditia ca ei sa fi incetat din viata relativ recent.
dar, pentru cine nu suporta vietuitoarele marine, unde scrie crevete se poate inlocui cu pui, porc, vita, ciuperci, dupa pofta inimii.

vor urma poze cat de curand

Niciun comentariu: