luni, 11 ianuarie 2010

Tailanda, iar

In Bangkok a fost lejer, ca intr-un loc pe care il cunosti. Ma rog, nu cunoastem nimic de fapt, dar era cat de cat familiar.
Ne-am instalat intr-un mic restaurant langa gara, intr-o caldura torida cu praf si esapament stil buzesti, si am lalait-o acolo pana la 6 seara cand aveam trenul de noapte spre Chiang Mai. Acum suntem in tren, ajungem dimineata la 7 si ceva.
-------------
Pe la 6 dimineata, trenul s-a oprit intr-o zona muntoasa, ca era ceata groasa si nu putea merge (?). Am mers inapoi vreo 5 minute si am stat. Am prins un bizar rasarit de soare in padure cu palmieri, ceata (nor) si lumina soarelui difuza si rozalie.
In tren s-au asezat in fata noastra niste americani vorbareti, nu spectaculosi pe fizic, dar baieti destepti. Unul din ei inginer calator din NY, altul mai bondoc cameraman in LA, fusese si in Romania acu vreo 15 ani, lucrase cu Media Pro si zicea ca fusese nasol, le ascultau telefoanele si ii faceau la bani. Din vorba in vorba am facut un mic party pana pe la 11, spre disperarea celorlalti adormiti din vagon dar spre multumirea insotitoarei de tren, o tailandeza indesata, care ne tot vindea beri de 4$, si bea si ea cu noi, pe banii baietilor. S-au mai alaturat un cuplu de australieni cam plicticosi si au mai stat la un moment dat si 2 francezi, asa sa piarda vremea.
---------------
Dimineata am ramas sa lenevesc lejer in pat, ca aveam 2 ore intarziere, si nu a venit nimeni sa ne oblige sa strangem patul. Am observat ca pe strazi in sate stalpii de lumina au baterii solare pe ei.

In Chiang mai era soare nebunesc, dar nu umezeala, minunat. Ne-am despartit de baieti, dupa ce ne-am luat mailuri si telefoane, am luat un tuk-tuk si am plecat in cautarea unui hotel. Am cautat cam mult, fara rezultate prea bune. Dar am gasit un locusor interesant, din care ne-am mutat intr-unul mult mai bine a doua zi.
maine dimineata plecam in jungle adventure, pun pariun ca e ceva de pensionari, dar vedem.

Niciun comentariu: