marți, 26 ianuarie 2010

de la foarte bine la la rahat

pai ce sa zic, s-a adunat o gasca foarte cool de oameni la bungalourile la care stau. 3 suedezi de 24 ani, baieti de treaba. unul din ei jongleaza de mi-a cazut fatza, si mai e si modest si bine crescut. kiddo - adica anthony - australian de 21 de ani cu rasta, simpatic, il adopti repede in suflet. un cuplu de spanioli foarte misto, el si ea, amandoi 32 de ani. el muzician, am descoperit asta la un jam session la care ne-am dus intr-o seara, si un muzician chiar foarte bun, tocmai a facut soundtrack la un nou film a lui bigas luna. un neamt, danny, care tocmai si-a dat demisia si vrea s-o arda prin tailanda pana se prinde ce vrea sa faca. si joe, un tip mai in varsta, nu-mi dau seama cati ani are, dar ar putea avea 60 sau 70. mare personaj: elvetian de origine, traieste in tailanda de 7 ani, dar a inceput sa calatoreasca de la 17 ani. e un tip destept, enciclopedie, orice il intrebi, stie. e scheletic de slab cu niste cearcane cat casa, deoarece a avut cancer de doua ori. e tot timpul mega stoned dar simpatic si de treaba. si ar mai fi un francez frumos si dependent de tot felul de substante de dimineata pana seara, cu care ne-am apostrofat in continuu timp de 2 zile, de genul ca ii ziceam arrogant french son of a bitch. cu toate astea, am inaugurat si plasa de tantari:) dar dupa ce oricum ziua ne ignoram la modul agresiv si eram orice altceva decat atenti si tandri, pe genul concurs, cine e mai rece si mai nepasator, ne-am decis la lasam lucrurile balta. ceea ce intr-o prima faza mi-ar fi convenit, doar ca la 20 minute dupa, el s-a combint cu o rusoaica de 40 de ani cu trei copii blonzi, cu o casa inchiriata pe deal si mult hasis. evident, asta nu mi-a mai convenit si mi-a lasat o mare vanataie pe ego. colac peste pupaza, am aflat si ca e posibil sa nu mai gasesc bilet ca sa stau mai mult in categoria in care am rezervarea, si astept verdictul, care e diferenta de pret. si si mai bine, a inceput sa ma doara gatul la modul serios - si din pacate am antecedente nu tocmai placute. si tot din cauza dusurilor reci, au inceput sa ma doara si ovarele de tre sa stau chircita de durere de spate.

cum ar fi, in momentul asta ma aflu intr-un fel de rahat emotional si fizic cam neasteptat si neplacut. da o sa o scot io cumva la capat

si daca pana acum m-am pisat pe horoscoape, azi am deschis unul, ca sa vad daca stelele au ceva cu mine, si am descoperit amuzata ca mesajul de azi mi se potriveste: ca ma regasesc intr-o stare fizica si mentala foarte nasoala care nu pare sa aiba intentia de a trece, dar sa nu dramatizez lucrurile ca nu e cazul, si sa ma ocup de mine putzin

deci ma bag la un masaj tailandez si vad io ce-mi aduce ziua de azi si aia de maine

Un comentariu:

ionics spunea...

mamaita, pune un fular pe sale si schimba bungalowul boem cu ceva cu baie calda. francezul suge mielul, transmite-i din partea mea, te rog.