vineri, 22 ianuarie 2010

island life

te trezesti dimineata, e cald, soare, apa are o culoare ireala, iti bei cafeaua la terasa cocheta de lemn a lui pam din fatza marii, apoi plaja, citit, stat in hamac, dus rece - ca apa calda nu e dar deja m-am obisnuit, mai ales ca apa nu e atat de rece. apoi urmeaza niste fructe exotice sau mancare tailandeza, plaja, inot, dus, hamac, bere rece... ce altceva as mai putea sa-mi doresc? a, da, ar fi una alta, dar plasa e inca deasupra patului:)

cei doi nemti au plecat din pacate a doua zi, dar helen cea simplutza a ramas si m-a invitat la o petrecere. ne-am intalnit pe la 10 seara la terasa din fata casei ei sa mergem la petrecere. ea si-a luat o vodka de sfert de litru si cola si eu o bere mica. am zis ca bem ceva inainte sa plecam la petrecere, ne-am lungit vo doua ore de vorba cu un baiat de 29 de ani din barcelona, care umbla lela prin lume, tocmai a stat un an in india. el a zis sincer ca lui nu ii place sa munceasca, si deci in loc sa scoata portmoneul pt orice problema pe care o intalneste, mai intai cauta solutii alternative. helen in schimb e un om altruist si muncitor: e infirmiera de profesie, are grija de batrani, oameni cu handicap mental sau animale, si zice ca abia asteapta sa munceasca iar. a fost educativa seara - primele cuvinte p care le-am schimbat cu spaniolul cu accent fermecator au fost: " do you have a skin?" "ha?" "a skin?" "what ?" "do you have paper? rolling paper for the joint?" deci eu am mai aflat ceva, el a ramas de-a dreptul socat cand a aflat ca nu fumez si nici n-am incercat vreodata, si nici nu m-am drogat. cum adica, nimic, niciodata? pai nu, ce sa fac, sunt plictisitoare
s-a linistit cand a aflat ca consum alcool, care si ala-i tot drog, deci sunt ok.

in schimb helen s-a simtit un pic nasol la stomac, drept urmare a tras vreo sase ragaituri de cate 5 secunde fiecare, de am crezut ca tuna, si m-am uitat in jur. cand colo, era helen, care nu s-a jenat catusi de putin. si-a cerut scuze politicoasa, dar asta nu a impiedicat-o sa mai repete figura de cateva ori fara sa para afectata. si nici sa-si termine sfertu de litru de vodka si 2 cutii de cola

pana la urma am decis sa nu mai merg la petrecere, pt ca oricum mi-a zis ca e cu muzica din genul psychedelic trance, e undeva in pizdis departe (si daca nu-mi placea, nu stiu cu ce naiba ma intorceam sau plateam o carca de bani, ca astia te jupoaie de bani noaptea sau cand stiu ca nu ai optiuni), si vom merge cu motorul toti trei: adica un baiat afumat bine de tot, helen beata si eu. am optat pt somn, deci, cu scuzele de rigoare. oricum, deja era doispe noaptea

o s-o intreb pe helen cum a fost

2 comentarii:

ionics spunea...

in momentul in care ai pomenit paianjen si par deja mai bine dormeam pe plaja in sac de dormit.
totusi, te sfatuiesc sa incerci niste petreceri, oriunde ar fi ele, poate fi amuzant

Stefan spunea...

http://kaosmoon.blogspot.com

hai pe la mine, unde nu e bine :)