miercuri, 6 ianuarie 2010

ultima cronica gastronomica la Hong Kong

cum ziceam, un vietnamez in Wanchai. Chelner/proprietar vorbaret intr-o engleza americana naturala. Am mancat in sfarsit fresh spring rolls, adica neprajiti, si o salata cu creveti, chili, coriandru, busuioc si lime absolut perfecta. Juju a luat supa ceva cu rosii si nu mai stiu ce, buna, despre care o sa zica singura, sper, la un moment dat.

Si am mai incercat un restaurant local, tot in Yau Ma Tei, tot cu peste, unde nimeni nu vorbea engleza mai mult decat fish, very good, unde mi-am luat evident recomandarea domnului chelner cocosat si cu mers tarsait, un peste fiert in aburi cu ghimbir, si am postit iar o farfurie de creveti cu usturoi teribil de buni si ei. Dupa masa asta nu ne-a fost prea bine, dar n-am bolit, deci anticorpii au luptat energic.

Asta a fost si ultima seara la Hong Kong, urma o calatorie de 3 zile si 2 nopti, sau invers, cu trenul, pana in Vietnam, unde am constatat ca tre sa ne miscam repede, deoarece avem viza data pe foarte putina vreme - o saptamana, din care 3 zile mananca drumul.

Niciun comentariu: