luni, 11 ianuarie 2010

Cum se face croitorie la HoiAn

Deci, cum au iesit pantofii. Sa consideram ca e 8 ianuarie.
Am lalait-o toata ziua asteptand sa ne fie gata pantofii comandati. Am, mai mancat niste spring rollsi la wine bar, cu vinut alb si suc de ananas cu menta, am mai apucat chiar sa-mi comand o fusta de matase verde la una din croitorii, unde tot imi zambeam cu fetele, cand treceam pe acolo. Fusta verde, aia pe care o caut de cativa ani. Eram foarte incantata ca am gasit exact culoarea perfecta. Am facut probe, mi-a luat masurile, ne-am inteles la bani, 40$, cu dublura tot de matase verde praz, un buzunar interior si 2 panglici de prins in talie. Dupa ce am pus totul la cale si am plecat in jos pe strada, a venit mica vietnameza dupa mine pe bicicleta ca cica sa ma intorc cu ea, ca nu are suficienta matase din aia pe care o vroiam si sa-mi aleg una similara. Era atat de similara si totusi atata de diferita. Am luat-o asa, pentru ca dupa o vreme o sa uit ca am avut cu ce sa fac comparatie.
Asa, pantofii, cum ziceam. Ai mei au iesit bine, cu mici exceptii, adica niste ajustari din partea lor care nu erau exact cum comandasem, dar pana la urma i-am luat asa, ca erau simpatici. Plus ca erau facuti pe piciorul meu, nu-mi venea sa cred. Fetiscana aia tot imi dadea coate prietenesti, haide, nu fi trista, ca ti i-am facut bine. Bine, mai e si chestia ca la astia salariul e de 50$ pe luna, deci nu prea are sens sa faci mofturi. Doar daca ce iese e cu adevarat naspa. Acum am in bagaj, turtiti, niste bascheti cu blana scurta imprimata cu zebra, bot verde si sireturi rosii, niste sandale galben isteric si niste cizmoace de matase neagra cu flori colorate. Extravagante in Bucuresti, banale in Vietnam.
Juju a avut bulan sa nimereasca o tuta care i-a luat masurile prost si mult mai mari, si a tot modificat la sandale pana la 4 dupa masa, si nu e foarte incantata.

Seara am luat avionul din Danang (45 de minute cu masina de la HoiAn) spre Saigon, in Saigon am luat o camera in primul hotel in care am intrat, 18$, groaznica, dar decenta (locul era mentionat in lonely planet, dar l-as scoate din ghid, daca ma intrebi), iar dimineata am zburat la Bangkok.

JACUJJI - scria mare cu neon, oferta unui hotel din Danang.

Niciun comentariu: