vineri, 22 ianuarie 2010

phangan

pai da, doamnelor si domnilor, phangan e miez. o insula ca in ilustrate si in filme cu james bond si di caprio, apa transparenta, din taxi vezi nisipul si marea printre palmieri, bungalouri pe plaja cacalau, baieti bronzati si frumosi pe motociclete. am ajuns intr-o dupa masa fierbinte si m-am plimbat prin aproape juma de parte de vest in cautarea unei cazari. am gasit-o pana la urma, intr-un loc magic in care putini din voi ar accepta sa locuiasca (in ultimul rand ioana:).
bungalow mic cu pat mare care ocupa toata camera. plasa de tantari deasupra enormitatii te pat albastru, loc numai bun de facut sex torid si transpirat:) - deocamdata nu s-a intamplat

bucata mai putin romantica urmeaza in partea din spatele camerei: adica baia. chiuveta mica si amarata, dus doar cu apa rece, buda mica si amarata pe care tre s-o alimentezi manual cu apa, ma-ntelegeti. acoperisul nu atinge partea de sus a peretelui - sunt vo cinspe cm intre ele, drept urmare e liber joaca la traficul de animale cu multe picioare, aripi, par etc

in prima seara, inspirata de caldura mare si de plasa romantica, am decis sa dorm goala. pai n-a fost o idee tocmai buna: in primul rand m-am trezit degerata la 3 dimineatza si a doua zi am descoperit o muscatura de insecta - probabil paianjen, care a inceput sa se infecteze putzin. deci in continuare, mai ales ca nu a aparut nici un pretendent serios, dorm in trening

pe de alta parte, din pat pana in mare nu fac mai mult de 25 de pasi, iar diminetile si serile iti taie pur si simplu rasuflarea...

initial am zis ca stau doar o zi pana asesc un loc mai civilizat si cu plaja adecvata, if you know what i mean, da pana la urma cred ca raman aici

in prima zi frustrare maxima, caci daca nu stii sa conduci motor pe insula asta frumoasa esti dat dracului, ca distantele sunt mari, taxiurile rare si foarte scumpe. am umblat cum ziceam si pe facebook in cautarea unei plaje nde sa nu ofensez cu nuditatea care cica e ilegala si ofenseaza spiritul pasnic si primitor tailandez. am cheltuit vo 30 de dolari pe taxiuri si barci ca sa ma duc pe cat mai multe plaje unde as putea sa sau macar topless. dezamagire maxima: am gasit doar una, in pizdis, unde te puteai duce numai cu barca, scump, complicat, neprietenos si plin de snobi. am ajuns acasa cu coada intre picioare si mi-am luat o bere la terasa mica a proprietarilor.
am luat o bere de la pam, doamna casei, foarte de treaba, si am spionat un grup care statea la o masa mai incolo. dupa un timp, m-au chemat la ei la masa.

jorg pe la vo 50 de ani, slab, osos, cu un par extrem de lung, blond si surprinzator de curat - e muzicant de strada, de origine neamt, nomad de meserie de 3 ani
prieten cu el, roger, tot neamt, mulatru, cu dreadlocks, pe la vo 45 ani, instructor de arte martiale si foaaaaarte bine - calatoreste juma de ani, lucreaza cealalalta
helen, o slabanoaga blonda si englezoaica, calatoreste de aproape 6 luni. e simplutza dar simpatica si de treaba. am povestit tot felul - mai mult ei, din locurile in care au fost. si au fumat enorm de multa iarba.

imi dau seama ca nu stiu pe unde am fost pana acum, realizez uimita ca toata lumea se drogheaza intr-un fel sau altul, toata lumea consuma cate ceva, de la iarba la pastile. ma intreb daca asa e toata lumea, sau doar tailanda? e posibil sa fiu atat de naiva sa nu ma prind pana acum ca toata lumea se drogheaza in afara de mine? si fac o paranteza aici, apropo de ofensatul tailandezilor cu nuditatea: e ok sa porti tricou cu kate moss care arata degetul si e topless, e ok sa vinzi, vorbesi despre si sa consumi droguri toata ziua buna ziua, oricand si oriunde (intr-o tare in care te condamna la moarte pt posesie de droguri sau vanzare), e ok sa vinzi sex la kilogram - dar doamne fereste sa stai topless pe plaja!!!

oricum, am aflat de la cei trei un lucru foarte important si nostim: plaja ideala se afla la cinci minute de mers pe jos de casa mea: e frumoasa si nu e nici dracu. si nici nu tre sa dau bani pe taxiuri

Niciun comentariu: