luni, 18 ianuarie 2010

surat thani province

de cum aterizezi in orice oras sau sat din asia, te napadesc tot felul de oameni sa-ti propuna taxiuri, bilete sau cazare. in general, tre sa fi fraier sa accepti propunerile de la sosire. am luat deci un mic bus portocaliu spre oras ( trenui te lasa intr-un orasel mai mic, la vreo 14 km de surat thani), care s-a umplut pana la ultimul atom de oameni si bagaje. am facut cunostinta cu un cuplu de americani ( credeam eu, apoi am aflat ca erau tata si fiica). tatal de o asemanare izbitoare cu bruce willis, doar mai mic de statura ( cred, ca nu l-am cunoscut pe bruce personal inca), si mult mai pampalau, fiica - enorma si mi se parea la inceput ca e de o varsta cu mine, dar probabil era mai tanara.
doamna din autobuz ne-a coborat la o agentie care vinde bilete spre samui, dar ne-am prins repede ca e pe genul tzeapa. au mai aparut si niste australieni, dar dupa ce l-am zis in ce directie e portul eu m-am separat de ei pt ca erau panicati, dezorientati si un grup prea mare pt mine. am hotarat sa raman in oras peste noapte, era trecut de 6 deja si oricum nu-mi doream sa bajbai noapte prin vreo insula in cautare de cazare.

m-am cazat intr-un mic hotel cam uratzel de unde mi-am luat si bilet de barca pt a doua zi, am facut un dus in sfarsit dupa o scurta plimbare prin oras, mi-am cumparat niste fructe si am lesinat de somn

Niciun comentariu: