luni, 1 februarie 2010

fara masca

pai da, urma sa zic cum e cu koh tao. am fost norocoasa sa ajung cand nu era chiar plina ochi de oameni, ceea ce e dragutz. am luat-o la picior de doua ori sa inspectez insula, dar m-au gonit acasa ploaia tropicala si matache.

pai treaba e asa: se numeste insula testoasei pt ca asa au denumit-o unii mai demult pt forma ei care arata ca o tzestoasa, si, coincidenta, e si loc de imperechere pt niste specii de tzestoase. a fost nelocuita pana pe la sfarsitul anilor 1800, cu exceptia unor pescari care mai veneau pe aici sa se adaposteasca de furtuni si a unor pirati. din 1933 vo paispe ani a fost transformata in insula pe care erau incarcerati detinutii politici, dar pana la urma au fost gratiati la interventia unui ministru, si in acelasi an au tabarat niste frati de pe o alta insula si si-au apropriat niste pamanturi si asa s-a lansat viatza economica pe insula.

dupa ziua cu ploile am dat o tura sa gasesc club de scuba. dupa vo 7 cluburi, care mai de care mai luxoase, m-am oprit la unul mai amarat, la acelasi pret sau poate chiar mai prost, dar mi-a placut omul si oferta. pana la urma, mi-a zis ca daca incep imediat, inainte sa vina lumea din koh phangan de la full moon party, am sansa sa fiu doar eu cu instructorul, altfel am fi 3 sau 4. am sarit la oferta, si iata ca azi am inceput prima zi de padi open water cu un instructor privat fruos si simpatic, si extrem de bun.

si ca de obicei, am facut o algere buna, ca nu m-am dus la ale recomandate de lonely planet si alte balarii, baiatul asta este foarte bun si se concentreaza doar la mine. colac peste pupaza, matache ma paraseste brusc, dupa doar 6 zile, ceea ce ma uimeste din plin, asa ceva nu s-a mai intamplat de 10 ani. azi a fost zi cu exercitii din alea de dat masca de pe cap si tot felul de chestii scary, dar mi-au iesit perfect toate din prima incercare desi a fost ultra greu, cu exceptia exercitiului cand tre sa-ti dai jos cureaua cu greutai sub apa si nu m-am asteptat sa o iau razna fara greutati. m-am cam panicat, dar paul nu m-a lasat sa ies din apa si am reluat exerciatiul care la adoua incercare a iesit perfect. e un exercitiu destul de greu (la inceput) sa ti inunzi masca sau sa stai fara masca, dar m-am obisnuit, mai ales ca paul tot timpul ma face sa zambesc sub apa si mi se inunda masca atunci cand misc muschii fetzei

maine iar examene, teste si quizuri dimineatza si dupa masa iesim pe mare cu barca.

pe de alta parte, o sa ma mut iar la boemie de la luxul la care stau, ca am o cazare gratuita de 3 zile la resortul unde fac scuba. coliba nasoala rau, apa rece si vai de mama ei mai scumpa decat camera dragutza unde stau acum, dar nu ma intereseaza pt ca nu ma mai doare gatul si a trecut si cistita. resorul e la 6 km de unde stau eu, si m-am tot plimbat pana acum dus intors, dar e cam enervant sa ma trezesc cu 2 ore mai devreme. unde mai pui ca acolo sunt oameni simpatici, vreau sa stau si acolo putzin. in insula asta vine toata lumea sa-si ia certificat padi si toti stau in gasca, nici nu se uita la altii. dar aseara am cunoscut un baiat olandez care era cam amarat ca i-au furat unii camera foto si ipodul din trenul de noapte de la bangkok!!! adica acelasi cu care am calatorit si eu. l-am inveselit, si drept umare m-a dus cu scuterul sa mancam clatite si chiar a vrut sa ma invete sa conduc scuterul. dar am zis pas, ca sa ma pot trezi azi dimineatza la 6. oricum 11 seara e deja ora de dormit la mine:)

o sa revin cu relatari despre scuba de maine, ca evident daca m-am laudat ca totul a iesit bine i prima zi, maine probabil voi comite ceva penibil

si o ultima chestie: dupa treaba cu arrogant french SOB ( ca nu stiu oricum numele oficial), am crezut ca nici nu ma voi mai uita la barbati o perioada. gresit, cum am pasit pe insula asta, m-am razgandit imediat e a sa o aglomeratie de oameni misto:)

Un comentariu:

ionics spunea...

deci pana la urma mai vii in trecere pe aici sau ramai acolo? haide, ca vreau pozele, pe ale mele le-am epuizat temporar :)