joi, 18 februarie 2010

concluzii

asia e un loc minunat, iar calatoritul e cel mai bun lucru pe care il poate face un om cu viatza lui.
si daca tot calatoresti, tre sa incerci calatoritul singur, ca doar calatorind singur ti se intampla chestii atat de multe si misto.
in loc sa mai scad din pretentiile de la viata, mi le-am upgradat: am facut rost de un hobby nou si scump, am cunoscut barbati frumosi si interesanti, deci nu o sa ma multumesc in continuare cu orice:). si nici macar nu a trebuit sa depun vreun efort, deci, se poate:)
am zis ca barbatii anglosaxoni sunt in top; dar adevarul e ca si ceilalti au fost foarte misto, doar e o chestie de numar: francez, american si evreu a fost doar cate unul, englezi au fost doi. revin dupa ce completez astfel incat sa fie cel putin doi din fiecare:), ca si fie just clasamentul
cam 10 zile intr-un loc e suficient sa-ti creezi un cerc de prieteni si sa-ti fie greu sa pleci, dar trebuie sa pleci, pt ca in fiecare loc nou te asteapta povesti frumoase
experienta cu scufundatul mi-a deschis multe usi, si m-a facut sa vreau sa incerc cat mai multe lucruri noi

si dintr-un motiv obscur, dupa 3-4 beri am curajul sa vorbesc franceza fluent si fara urma de accent:)...

abia astept sa plec din nou!!!!!!

Niciun comentariu: