joi, 18 februarie 2010

si epilog

dupa ce am mai contemplat un ultim apus singeriu (jur, apusurile de la tropice sunt absolut spectaculoase si impresionante), m-am carat in camera unde am descoperit 3 missed calluri si un mesaj de la nick, care vroia sa ma vada. asa ca i-am zis sa vina la mine. acum situatia ideala ar fi fost sa repetam scena de sex nemaipomenit, iar la 3 minute dupa sa-l anunt ca stiu ca suna oribil, dar tre sa ma vad cu niste prieteni de la care sa-mi iau ramas bun ca plec, si sa ma duc sa ma vad cu ian in opium. dar am fost decenta:) si m-am multzumit doar cu compania lui nick pana la dimineatza la 7 cand am plecat fiecare in treaba lui: el la cursul de foto subacvatic, eu la barca.am ajuns cam ultima pe barca, si l-am intrebat pe un domn localnic daca e cafea pe barca. nu mi-a raspuns, in schimb l-a intrebat pe unul din colegii lui de pe ponton ceva in thailandeza, din cate am dedus eu ceva de genul: "ametzita asta nu a baut cafea, mai stam sa o lasam sa bea o cafea?" era trecut de 8, adica ora de plecare barcii. omul i-a raspuns ceva tot in thailandeza, care a fost ceva probabil:" da, ma, hai ca e simpatica, zi-i sa vina pe ponton". asa ca am urcat inapoi pe ponton, unde omul a tipat unei femei sa-mi aduca o cafea. pe ponton, la o masa mare, sedeau vreu doua familii numeroase de musulmani, care isi incepeau ziua cu mic dejun si conversatie. m-au invitat zambitori alaturi de ei, si mi-au oferit o cafea si o gogoasa. m-au privit amuzati si veseli pana cand mi-am terminat micul dejun. unul din ei mi-a zis: " you very important today, miss, boat not going until you finish breakfast". m-am uitat spre barca, si intr-adevar, am vazut fetze indignate de turisti prin geamurile barcii: doar eu mai eram de urcat in barca. "take your time" zice unul din zambareti. "it's breakfast, and boat not go until we say you are ready". m-am grabit totusi, si dupa ce am terminat, am vrut sa platesc, dar nu mi-au luat bani. mi-a picat bine tratamentul vip din ultima dimineatza:).
in timp ce ne indepartam cu barca de insula, m-am uitat cu invidie si jind la barcile de scuba care plecau spre scufundat. evident pe una era si ian:)
dupa vreo ora jumate am ajuns in koh phi phi, unde am urcat pe alta barca si am continuat drumul spre phuket. in phuket am luat taxiul pana la aeroport, vreo ora. totul mi se parea atat de ireal, parca nu imi venea sa cred ca plec. drumurile pe avioane nu au fost spectaculoase, nu s-a intamplat nimic notabil, doar ca mi-am cumparat o sticla de sake in bangkok, si au vrut sa mi-o confiste aia din aeroportul din viena, dar pana la urma i-am facut check in cu 15 minute inainte de decolare. europa e un loc ridicol, absurd, fals si urat. vreau inapoi in asia.

s o sa ma intorc, doar ca acum tre sa mai muncesc un pic, tre sa invat sa conduc. dar sigur plec, si de data asta, pe termen mai lung

Niciun comentariu: