joi, 11 februarie 2010

such a slut...

si deci ramasese ca plec din koh tao, mai ales ca am inceput sa imi am complic viatza amoroasa. m-am intors in camera la tanarul jacob cu care cu ocazia asta am avut ocazia sa si vorbesc. e din utah, are 25 de ani si e frumos si crocant de pica, inalt, cu o fatza foarte frumoasa, buze carnoase si dreadlocks genul boem. vine dintr-o familie de mormoni cu 10 frati din care 3 adoptati. pana pe la 14 ani nu a fost la scoala pt ca a facut home schooling cu mama lui. este inteligent si cult si stie chestii ciudate si neasteptate: canta la pian, stie multa istorie, citeste mult, se intretine singur prin asia, este foarte politicos, timid, atent si bine crescut. a ramas ca ne vedem mai tarziu sa-i dau niste muzica de pe ipod si urma sa trec pe la barul in care lucra. dar mai intai m-am intalnit cu dara, un fost avocat din londra cu care am avut niste conversatii interesante de cateva ori. apoi m-am asezat sa beau o bere pe plaja la mine, si in timp ce faceam eu poze cuminte, apare un tip cu care intru in vorba. sau mai degraba el cu mine.

am ramas oarecum fascinata de noul personaj pt ca desi am vazut foarte multi oameni aroganti si siguri pe ei, asta ii depasea pe toti. dar cu toate astea, reusea sa ramana foarte simpatic, optimist, vesel si atragator. tal e un evreu brunet de vreo 30 de ani, cu un zambet permanent in ochi si pe buze, carismatic, inteligent si foarte sigur pe el. stie tot ce urmeaza sa faca si cum si cand, businessman de succes, si-a planuit urmatorii 5 ani foarte corect si cred ca se va tzine de plan. am povestit si am ras foarte misto vreo 2 ore, dupa care m-a invitat la o cina. am mers la cina si am continuat sa raman fascinata de omul asta: tot ce facea si tot ce zicea, de la ton, subiect, locatie, gesturi, mod de operare pana la ultimul detaliu era perfect. zici ca ma uitam la un film. si evident, dupa cina romantico haioasa, in loc sa mai merg vreo 50 m pana la cabana mea, am ajuns in bungalowul lui. m-am gandit sa fiu sincera si sa-i spun ca tocmai m-am despartit de un alt tanar acum cateva ore, dar ar fi fost cam ciudat. evident ca si deturul din bungalow a fost perfect. dar tocmai pt ca atata perfectiune este obositoare ( nu stiu cine ar vrea sa fie pe termen lung cu un om atat de perfect, calculat si sigur pe el), am decis totusi ca aleg varianta pe tremen scurt si am plecat acasa pe la 3 noaptea.

da, stiu...

a doua zi mi-am facut bagajul cu durere in suflet ca plec, am reusit sa evit toti pretendentii cu succes pana pe la 4, apoi m-am dus pe la jacob, mi-am cerut scuze ca nu am trecut ieri, i-am dat niste muzica si mi-am luat la revedere. apoi cand m-am intors, mi-am zis fetele din bar ca m-a cautat tal, cu care m-am vazut si cu el, ne-am luat afectuos la revedere si mi-a zis ca tre sa-l vizitez neaparat la amsterdam. iar eu l-am convins sa faca un curs de diving la clubul de la care tocmai plecam si sa-si cumpere niste echipament tot de acolo. (ar trebui sa-mi dea comision jean jacques)

si am plecat spre barca de noapte, dupa ce toata ziua nu am mancat nimic si am baut vreo 7 beri.

Niciun comentariu: