sâmbătă, 6 februarie 2010

la fundul marii

pai sa revin, ca n-am mai zis nimic. am facut deci un curs padi open water, cu un instructor frumos si simpatic si foarte bun, dupa cum am mai zis. mi-am facut toate exercitiile exemplar de bine, fara panici si sincope si mi-am luat si testul ( destul de simpu) . e uimitor cat de bine iti iese totul cand vrei sa impresionezi un tanar frumos:). deci cum ar veni, dupa doua trei zile petrecute alaturi de paul, am voie sa fac scufundari pana la 18 m. de fapt mi-a placut atat de tare pe fundul marii incat am decis sa trec la faza urmatoare si sa fac si advanced open water. problema e ca din pacate am avut ieri niste probleme cu urechile si nu am reusit sa ma scufund, si a trebuit sa astept pe barca uitandu-ma frustrata la ceilalti ca ei se scufundau si eu nu. ieri ma gandeam sa mai stau sa astept sa-mi treaca raceala sau naiba stie ce am la urechi ca sa fac cursul advanced
de altfel, gasca de aici e super misto: jean jaqcues, adica jj, proprietarul clubului de diving e super ok si simpatic, apoi mai e micutzul nemo, tot francez si ultra carismatic, ayelet, o israelianca de treaba si simpatica si matt englez obraznic si frangator de inimi, prieten cu paul.
aseara am baut o gramada de beri de nervi ca nu am putut sa ma scufund si am iesit in gasca la o masa, alte beri, multe beri
dar pana la urma, azi dimineatza, dupa ce m-am trezit langa un tanar mult mai tanar decat mine ( am zis ca 10 ani diferenta e limita, dar nu m-am tinut de ea) - pe care l-am lasat sa doarma in bungaloul meu, ca eu ma trezesc la 7, indiferent cat de putzin dorm, mi-am at seama ca e timpul sa ma mut de aici.
sper sa ma hotarasc pana diseara unde vreau sa plec, dar de plecat plec sigur maine. doua idile in acelasi loc ( paul si tanarul jacob) e prea mult, time to go....

Niciun comentariu: