duminică, 14 februarie 2010

inainte de epilog

deoarece din pacate tre sa ma car inapoi acasa si nu e epilog deoarece mai am drumul lung spre casa in fatza mea.
ultimele 4 zile mi le-am petrecut facand scuba diving, si jur, e ca un drog, doar poate putzin mai scump. imi place mult de tot, si toti oamenii cu care m-am scufundat au fost impresionati de mine, au zis ca ma descurc exceptional de bine pt cata experientza am, ceea ce ma bucura. nu imi vine sa cred ca pana acum mi se oprea respiratia si ma faceam transparenta de frica daca intram cu capul sub apa din greseala. iar serile mi le-am petrecut pana la un punct tatonandu-ne cu nick, care s-a dovedit a fi cireasa de pe tort dupa ce am trecut la faza urmatoare. nick nu e cel mai frumos barbat ( dar arata f bine nevertheless) pe care l-am cunoscut in vacantza asta, dar are ceva foarte misto. plus ca ma face sa rad si avem niste momente si dialoguri spontane foarte reusite. parca totul curge de la sine. si la un moment dat, alaltaieri, au curs pana la capat, if you know what i mean. m-am straduit eu sa nu alerg ca o albina la polen la tot ce misca dar nu am reusit (again). si sa zic sincer, nu-mi pare rau, pt ca a fost una din alea ca in filme. tunete, fulgere si electrocutari, sau de genul cand esti foarte indragostit si te mai si potrivesti. fiecare reactie si gest si miscare a fost absolut perfecta. a fost atat de misto incat am ramas amandoi socati cu ochii in tavan gandindu-ne: wtf?! adica cum se poate, ca in general sexurile de la inceput nu sunt neparat cele mai reusite, si in orce caz nu in halul asta. oricum, omul foarte bine, dar cred ca foarte bine mai ales in combinatie cu mine, a fost una din alea cu chimie absolut impecabila. as zice top 10, dar e mai degraba medalia de aur. cu exceptia faptului ca la 5 minute dupa, m-a anuntat ca tre sa se vada cu un prieten care pleaca maine ( ma rog, asta stiam deja dinainte, n-am crezut ca e atat de important) . am ramas fara reactie vreo 30 de secunde, dar dupa ai am zis, ok (oricum trebuia sa ma trezesc devreme sa ma duc la scufundat), nu fara sa-i zic ca e nesimtit. m-am dus sa fac un dus, a venit dupa mine, si aceleasi tunete, fulgere si descaracari electrice. wtf iar? dar dupa aia m-am imbracat si m-am carat si i-am zis sa nu ma mai caute. nu m-a dat afara niciodata nici un barbat din patul lui la 5 minute dupa
oricum, a doua zi dimineatza, nivelul meu de endorfine era cu mult peste orice nivel cunoscut de mine pana acum, la amintirea starii de aseara. pe drumul spre insula unde urma sa ne scufundam am rajit tamp in continuu si am flirtat cu nerusinare (si nu pt prima oara) cu dive masterul cu care m-am scufundat in fiecare zi. ian, un englez oarte blond si cu o fatza borderline urata, dar cu corp impecabil si care mi se pare foarte sexy. recunosc ca am avut nenumarate ganduri murdare contemplandu-l i fatza mea sub apa. si pe barca, fara tricou si cu un abdomen impecabil. poate nitrogenul acumulat in corpul meu are efecte afrodisiace, dar salivez cam des la toti barbatii bine care se perinda constant prin fatza mea. si oricum, e ceva la barbatii care sunt scufundatori, in afara de faptul ca arata bine, au o siguranta de sine si un calm si o fortza care mi se par foarte atragatoare. stiu, sunt o pocnitoare...
dar pe de alta parte, cam asta se intampla cand calatoresti mult, cunosti o gramada de oameni interesanti, si iti doresti cate ceva de la fiecare. si ca fiecare din ei isi doreste cate o bucatzica din tine. un schimb global reciproc de bucatici. partea nasoala e cu egoul meu care ar vrea ca eu sa pot sa poftesc la toate bucaticile din fatza mea, dar ei sa stea cuminti si sa nu-i intereseze alte optiuni. ceea ce nu se intampla, si inteleg. pai daca eu, care sunt relativ decenta, poftesc la tot ce e in fatza mea, ce sa mai zic de unii mult mai nesimtiti?
prietena proprietarului clubului de diving e o turcoaica interesanta care se plimba prin lume de ativa ani, cred ca are vreo 40 de ani dar arata mai tanara. si sa oferit sa-mi citeasca in tarot, ca se pricepe. a fost oarecum nostim, gandindu-ma ca ioana si-ar fi dorut asta mult de tot. si mi-a facut o descriere foarte buna din carti, ceea ce e ciudat, ca nu stia nimic despre mine.
aseara nick nu a trecut pe la mine pana la 10 (am aflat ulterior ca cica avea febra de la insolatie), asa ca m-am dus la baute la o carciuma la care stiam ca o sa fie ian (divemasterul cel blond), dar m-am intors cam nemultzumita pe la 12 noaptea pt ca ian nu era acolo. (karma is a bitch, asa-mi trebuie daca stau cu curul in mai multe luntrii). mi-a zis azi dimineatza ca a ajuns pe la 12 noaptea. (mersi mult, m-am gandit in mintea mea)
si acum tre sa ma car sa imi fac bagajul, ceea ce nu e un lucru deloc placut. si apoi vad, poate ies la niste beri sau ma culc direct. ramane de vazut
concluzia e ca lumea e un loc foarte frumos si fascinant de care nu cred ca as putea sa ma satur niciodata. si ca viatza mea abia acum incepe, iar pana acum a fost o chestie penibila si plicticoasa. si ca o sa fie nasol sa ma intorc, in momentul in care incepusem sa redevin asa cum eram inainte de a ma muta la bucuresti, un om vesel are zambeste pe strada si e destul de curios si dement sa se arunce la tot ce-i arunca viatza in cale
i want some more.....

si votez cu populatia masculina anglosaxona:)

Niciun comentariu: