luni, 12 ianuarie 2009

phi phi

phi phi este numele unei insule de langa phuket. initial ne gandeam ca poate ramanem in phuket ca sa nu mai pierdem vremea cu impachetat-calatorit- gasit hotel- despachetat, dar ne-a fost atat de antipatic phuket incat ne-am hotarat brusc sa o taiem in phi phi.

e una din insulele alea care apar in cartile postale, apa azurie, nisip alb.
am plecat la 9 din phuket cu ferryboatul care transporta multi blonzi si multe blonde, unii mai frumosi decat altii. nu stiu cum se face, dar e o asa de mare concentratie de oameni frumosi, bronzati si pe genul sportiv, ca te apuca toate complexele. drept urmare, la 5 minute dupa ce ne-am cazat, mi-am turnat un plic de vopsea rosie in cap. tot vroiam sa fac asta de mai demult, si macar sa nu fiu si mai penibila cu wannabe blondul de coafor prost interpretat din parul meu, pe langa toate suedezele si australiencele bine de pe aici.
uneori, cand ne imbatam, facem poze cu nerusinare la oamenii frumosi bronzati si dezbracati din statiune, asa, for the record.
altfel, cateva alei cu carciumi si magazine, cluburi de diving in care stau la agatat alti frumosi in fiecare dupa amiaza (instructorii de scufundat). ioana vroia sa incerce oricum, si m-am dus cu ea in trei locuri ca sa vedem care-i treaba. si baietii aia care-ti povestesc cum se face sunt atat de misto si de convingatori, incat aproape ca ma gandesc si eu sa incerc. si daca nu incerc, mi-au zis ca pot sa merg cu ioana (si cu ei, implicit:)) pe vapor in ziua de scufundare, sa casc si eu gura....yessss!!!
din pacate, altceva decat stat la plaja plaja si baut beri nu prea e mare lucuru de facut, maxim cate un masaj; oamenii, in afara ca sunt frumosi si sexy de lesini si-ti curg balele, nu sunt prea interesanti. pana acum am conversat cu un baiat din suedia, de 25 de ani, pilot, frumos si el, needless to say, si un baiat algeriano-francez de 30 ani, fost manechin, care a venit sa se converseze cu noi pt ca era singur si se plictisea, si ne-a vazut cum ii fotografiam cu nesimtire abdominalii si tot ce avea de expus. seara se fac petreceri - cam proaste - pe plaja, in baruri si restaurante toata lumea se uita la fotbal. mancarea e ok, localnicii pasnici si pitoresti, in majoritate musulmani.

de fapt trebuia sa plecam azi din phi phi inapoi in phuket si apoi maine la singapore, dar am zis ca tre sa ne mai bronzam un pic, si ne-am amanat zborul la singapore in favoarea lenevitului cu burta la soare. pana la urma, cea mai misto chestie pe care poti sa o faci e sa topai din insula in insula - ca tot sunt multe, fara nici un plan, stai cat ai chef, daca iti place mai stai o zi sau trei sau 10, daca nu, pleci direct in urmatoarea insula...

trebuie sa zic totusi ca desi e bine sa nu trebuiasca sa te trambalesti cu bagaje dupa tine in fiecare zi, si e misto statul la plaja si baitele bune, calatoritul in vietnam si cambogia au fost mult mai interesante desi mult mai obositoare...

Un comentariu:

md spunea...

air - sexy boy

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=4418963065055344166&postID=2646123782529615751