joi, 1 ianuarie 2009

hanoi, versiunea 2

la prima vedere orasul e frumos, noi stam in old quarter, e micut, darapanat si inghesuit, numele strazilor sunt date de comerciantii care vand acolo, strada bijutierilor, strada merceriilor, strada cosarilor, etc) un fel de lipscani locuit si mult mai extins. cabluri de retea stau si la ei pe stalpi, gata sa-i rupa. americanii sunt uimiti. hehe, vino la bucuresti, avem si noi de-astea la fiecare colt de strada. oamenii intr-adevar nu sunt asa prietenosi, mai degraba sunt enervati de atatia turisti care vin sa le faca poze ca la maimute. foarte refractari la poze, cu nesimtire am reusit sa le fur cateva. La inceput nu intelegeam de ce Juju da verdictul asa repede, mi se parea aiurea sa judeci un loc in primele 10 minute. dar s-a dovedit ca avea dreptate. poate daca era mai cald, era si ea mai vesela. totusi daca te indepartezi de centru, lumea devine normala. am auzit aseara un hello prietenos, la juma de ora distanta de centru. deci se poate.

4 comentarii:

md spunea...

sunt putin derutat. tre sa caut o piesa dementa pe inceput, care la refren isi revine. pfuuuu... arhitecture in helsinki - do the whirlwind asta pare in ton. claxoane pe fundal si o vaga tema orientala

http://www.youtube.com/watch?v=MXIzyquw-kc

J spunea...

acum am apucat sa vad cu cata grija alegi o piesa muzicala. dar nu, gaseste altceva decat architecture in helsinki. mai putin strident :)

J spunea...

ok, acum ascult toate piesele pe care nu le stiam. recunosc ca asta nu e rea, am exagerat cand am zis strident, dar e din mileniul 3 si nu merge cu locul ala decrepit.

md spunea...

nu exista armonie fara existenta contrariilor