vineri, 19 decembrie 2008

hong kong 14 -15 -16 decembrie

ziua a inceput indecent de tarziu, deoarece nu ne-am putut aduna nicicum. ne-am hotarat sa mergem in kowloon, parte de peninsula (noi stateam pe insula), la sfaturile unui domn care dadea cu agatatul cu o seara in urma in lan kwai fong. cica era pilot.

acolo ne-am dus la ceva carciuma japoneza, nu prea glorioasa (din off, dupa o luna: nu e adevarat, era foarte dragut. iti legeai mancarea din poza, pentru ca nu se vorbea engleza, si ne-au facut doamnele niste sushi/maki foarte bun si un oyster cu crusta de branza de vis) , dar ne era atat de foame incat nu a contat. si iar, totul misto. in partea cu kowloon e super haos, nu e atat de glamoros ca in central island, dar extrem de pitoresc.

am facut niste shopping desi ne promisesem cu nu vom mai face asa ceva. si dupa aia, ca tot ne dureau picioarele, am intrat la un masaj de picioare. bun. doua doamne prietenoase, parerea noastra e ca mai prestau si de altele nu doar masaj, dar ce conteaza, ne-au facut masaj in talpi si am barfit ca fetele ( mai mult din gesturi, ca nu vorbeau engleza).

spre sfarsit am reusit sa ajungem din greseala chiar si in cartierul nerecomandat, in zona chunking mansion, de zici ca erai in brooklyn. dar nu s-a intamplat nimic nasol, si am ajuns acasa pe la 1 noaptea.

pe 15 iar ne-am plimbat in central si am facut tone de poze, beri si shopping. (am ajuns la niste docuri unde veneau feriboturile din china, pe dupa-masa, intr-o lumina galbuie si cetoasa, puteam sa jur ca am ajuns in Gattaca).
iar seara am cascat gura in cartierul vesel wan chai, unde era plin de domni vestici care se straduiau sa farmece frumuseti locale. interesant.

pe 16 ne-am dat cu ferryboatul, ne-am dus in kowloon, unde am vazut coada (!!!) la magazinul louis vuitton, vo 30 de oameni, ca cica erau reduceri.

am intrat si noi ca tatele la donna karan, si ne-am luat niste chestii ieftine ca acolo nu era coada ( eu pantofi cu 30 euro, ioana doua bluze de trening), si dupa aia ne-am plimbat in park, in port si apoi am rupt-o la fuga sa ne luam boarfele ca sa ajugem la aeroport.

Niciun comentariu: