vineri, 19 decembrie 2008

hong kong - 13 decembrie

zborul la frankfurt a fost destul de rocky dar am reusit sa nu dam vin rosu pe noi. in aeroport, din cauza ca avionul a avut o mega intarziere, a trebuit sa alergam vo 3 km prin aeroportul ala enorm, ioana i-a tras un pumn in fatza ofiterului tatuat de la security check in graba de a-si da jos jacheta, dar pana la urma am ajuns.

nimic memorabil in zborul spre hong kong, doar frigul etern de pe zborurile lufthansa. drept urmare am stat cu o caciula, doua fulare si o gluga si am aratat extrem de penibil, dar ce mai conteaza, am renuntat de mult sa mai incerc sa fiu simpatica, se pare ca nu prea imi iese. in fond si la urma urmei inainte cu o zi tocmai am reusit sa inund tot blocul si administratia a oprit liftul si a scris pe el "defectat din cauza apartamentului 18", asa ca toti pensionarii din bloc ma stiu si ma urasc acum. ca sa va dati seama cum m-am simtit si ce fel de vecini detin, recomand filmul "la comunidad" de alex de la iglesia, e o referinta excelenta.

pe la orele 9 dimineata, ora locala, ne-au trezit stewardesele sa ne serveasca nudelsi la micul dejun - nota bene, in romania erau orele 3 dimineatza. am ajuns la hong kong, ne-am dus sa ne cazam si dupa aia am luat-o direct in oras. orasul frumos, ca si data trecuta, pt ioana a fost un soc placut, cred. ne-am plimbat si am cascat gura si pana la urma am intrat in prima carciuma care ne-a iesit in cale - libaneza???!!!?? - si apoi ioana s-a hotarat sa investeasca intr-un super aparat foto. si aparatul e atat de bun incat mie mi-a venit sa-mi infig un cutit in inima de invidie. face niste poze de ingheti si are o luminozitate de nu-ti vine sa crezi.

si ca sa-l sarbatorim, am mai baut o bere, dupa care ne-am catarat in soho - cartier super misto de carciumi, unde am facut tone de poze geniale. nu ca ar fi greu sa faci asta in hong kong: lumina multa, si oriunde te uiti e ceva sau cineva demn de pozat. ca si mine in primavara, si ioana a constatat ca viata e injusta: femeile doborator de misto, sexoase, feminine si cool, toate astea in acelasi timp. deci daca ne-am muta in hk, nu s-ar uita nici dracu la noi, expatii multi si frumosi stau acolo ca le plac asiaticele.

si tot asa contepland si pozand, am ajuns in lan kwai fong (cred ca asa se numeste, sunt cam rupta). acolo am luat niste beri dintr-o carciuma, ne-am asezat cu curul in coltul strazii pe trotuar si am facut poze la puhoiul de lume misto care venea dintoate sensurile dintr-un bar in altul, si am baut bere. multa bere. sau cel putin eu.

am ajuns acasa la 4 dimineatza dupa multe ore de nesomn si jetlag grav, si dupa ce iarasi singurul loc in care ne-am mai putut gasi de mancare a fost un alt restaurant libanez ( wtf??)

Niciun comentariu: