marți, 29 decembrie 2009

A doua statie - Shanghai

Pe 23 am luat avionul spre orasul viitorului, Walter a luat avionul spre Romania, era trist.
Noi cu Shanghai Airlines, el cu lufthansa, la business. Noi, in shanghai airlines am baut un ceai care cred ca era apa cu care spalasera filtrul de cafea. In aeroport au incercat unii sa ne propuna un taxi cu 150 de yuani, pe care l-am refuzat circumspecte, si am preferat sa stam la coada lunga la taxi de afara, pe care am platit doar 39.

Hotelul (Dong Hu Hotel)- cladire din '34, foarte frumoasa, stil colonial francez, deoarece hotelul era in cartierul cel mai miez, French Concession. Intrarea o mutilasera pentru craciun cu niste poleiala aurie si niste tufisuri in forma de cerbi.
Chichita camerei, in afara de faptul ca era uriasa, fiecare avand cate un pat aproape dublu, era buda. Se chema Lotus, si avea scaun incalzit, tasnitoare de spalat cu jet de apa pe lung sau direct, mai tare sau mai moale, reglaje de temperatura, optional masaj cu apa, si uscare, bineinteles. Un simplu pipi putea dura 10 minute.
Am avut si piscina, dar am uitat de ea si n-am abuzat-o.

French Concession e un cartier foarte misto, fara blocuri de sticla, dar cu magazinase si restaurante, si destul de multi straini - ceea ce atrage dupa sine o mare sleahta de cersetori insistenti care iti blocheaza drumul si pun mana pe tine.

continui maine

Niciun comentariu: